Здравейте, Алфисти
Първо Честита 20-а годишнина на 155 и да радва притежателите си още много километри изпълнени с приятни мигове с любимата машина.
И така към въпроса. Преди няколко дена при доста обилен дъжд нагазих в няколко по-дълбоки локви, в едни по-бързо в други по-бавно, и оттогава не спира да ми свети чек панела че нямам течност за чистачки (всъщност на следващия ден премигваше от време на време по неравностите и аха да изгасне и пак светва). А течност за чистачки имам повече от 4 литра, моторчето работи и пръскалките си пръскат обилно по стъклото, но чек панела постоянно свети, което лично мен доста ме дразни.
Та някой може ли да ми обясни как се стига до датчика за нивото на течността в казанчето, за да го наместя ако го е поотнесла някоя по силна струя вода от локва.
Търсих в мануала, но не успях да го открия.
Любимата 155 е 1.8 8V S.S. Silverstone 1994.
Предварително благодаря на всички отзовали се.
Първо Честита 20-а годишнина на 155 и да радва притежателите си още много километри изпълнени с приятни мигове с любимата машина.
И така към въпроса. Преди няколко дена при доста обилен дъжд нагазих в няколко по-дълбоки локви, в едни по-бързо в други по-бавно, и оттогава не спира да ми свети чек панела че нямам течност за чистачки (всъщност на следващия ден премигваше от време на време по неравностите и аха да изгасне и пак светва). А течност за чистачки имам повече от 4 литра, моторчето работи и пръскалките си пръскат обилно по стъклото, но чек панела постоянно свети, което лично мен доста ме дразни.
Та някой може ли да ми обясни как се стига до датчика за нивото на течността в казанчето, за да го наместя ако го е поотнесла някоя по силна струя вода от локва.
Търсих в мануала, но не успях да го открия.
Любимата 155 е 1.8 8V S.S. Silverstone 1994.
Предварително благодаря на всички отзовали се.
Comment